بهترین آلاچیق چوبی ویلایی

جهت انتخاب بهترین آلاچیق ویلایی علاوه بر زیبایی باید موارد دیگری را نیز در نظر گرفت. یکی از این موارد نوع چوب به کار رفته در آلاچیق چوبی می باشد. نوع چوب در کیفیت آلاچیق چوبی تاثیر بسیار زیادی دارد. آلاچیق باغی دارای جذابیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که هر فردی در طول زندگی خود تمایل دارد از این آلاچیق های چوبی زیبا بهره مند گردد. به دلیل تنوع در طرح و رنگ چوب علاقه مندان انتخاب های زیادی خواهند داشت. قبل از خرید آلاچیق آماده ویلایی یا آلاچیق پیش ساخته بهتر است به مواردی همچون طرح سقف، مدل سازه، هدف از ساخت و جنس چوب توجه کنید تا در میان طرح های زیاد و متنوع آن سر درگم نشوید.

آیا می دانستید چوب به نوعی دکوراسیون باغ و محوطه ی شما را مدرن خواهد کرد؟این واقعیت که چوب با هر سبک و سیاقی از عمارت و بناها هماهنگی دارد را قطعا نمی توان در هر متریال و دکوراسیونی دیگر جستجو کرد.

آلاچیق باغیالاچیق چوبی باغ

آلاچیق چوبی

رنگ مناسب برای آلاچیق چوبی در ویلا

انتخاب رنگ آلاچیق کاملا سلیقه ای بوده که می تواند با صندلی ها و دیگر اجزای موجود در محوطه هارمونی داشته تا بدین وسیله مکانی آرام و به دور از استرس ایجادگردد. رنگ برخی از آلاچیق ها به رنگ قرمز تمایل دارد و برخی دیگر به قهوه ای سوخته. از این رو قبل از سفارش آلاچیق از رنگ چوب آن اطلاع پیا کنیدو رنگی مناسب با نمای کلی ساختمان را بیاید. مطلب بیشتر  جدیدترین مدل های آلاچیق ویلایی اروپا در سال 2020 

آلاچیق باغی

طرح آلاچیق چوبی ویلایی

محوطه ی سبز مکانی می باشد که افراد فارغ از تمام استرس ها و دغدغه های محیط بیرون به آن جا رفته و مامنی آرامی برای زدودن خستگی و ایجاد آرامش در آن ها خواهد بود. از این رو شرکت های سازنده ی چوب باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. نوع، رنگ و طرح آلاچیق چوبی همگی تعیین کننده ی نمای کلی محوطه ی شما خواهند بود. طرح کلی آلاچیق ویلایی شما کاملا باید متناسب با هدف شما  از ساخت آلاچیق باشد. زیرا برخی از آلاچیق ها در کنار استخر و برخی دیگر برای آشپزی طراحی می شوند از این رو قبل از انتخاب طرح هدف خود را مشخص کنید.

آلاچیق باغی

آلاچیق مدرن شیک برای حیاط ویلا

آلاچیق چوبی از جمله استراحتگاه هایی  می باشد که طبیعی بودن آن نظر افراد را به خود جذب کرده گویی روح طبیعت درون چوب آرامش و پاکی طبیعت را به سایرین تقدیم کرده  و انسان را در خود غرق خود می کند. یکی از مواردی که به انسان آرامش می دهد رگه های چوب و بی نظمی در بافت آن است. از محاسن بی نظیر آلاچیق  چوبی طبیعی وجود انواع رنگ ها در طرح ها و گره های گوناگون است که با هر سلیقه ای همخوانی و تناسب دارد. مجموعه ی سورن چوب  با برخورداری از انواع گونه های چوب در رنگ ها و طرح های گوناگون سالهاست ارائه کننده خدماتی بی رقیب می باشد.

آلاچیق باغی

آلاچیق مناسب خانه های ویلایی کوچک

اگر در حیاط خانه یا محوطه ی ویلای خود فضایی مناسب برای طراحی آلاچیق دارید، دست به کار شوید و با توجه به بودجه و متراژ حیاط، فرآیند ساخت آلاچیق را شروع کنید یا یک آلاچیق پیش ساخته ی باغی سفارش دهید. قرار است امسال بهار و تابستانی متفاوت را تجربه کنید و در اوج گرمای هوا، از حس خنکی حیاط کوچک خانه خود لذت ببرید. مطلب بیشتر 18مدل الاچیق کوچک مخصوص باغچه های ایرانی

آلاچیق چوبی جدید

انتخاب مبلمان برای آلاچیق ویلایی:

با خرید یک مدست مبل مخصوص فضای باز دکوراسیون فضای باز ویلا را تکمیل خواهید کرد. برخی از این مبلمان ها حصیری یا چوبی ساخته شده اند تا در هر آب و هوایی قابل استفاده باشند. نم ست ها، مبلمان ناهار خوری و مبلمان های ال شکل از محبوب ترین مبلمان های فضای باز ویلا می باشند. اگر می خواهید از فضای آلاچیق و سایه ی مطلوب آن بیشترین بهره را ببرید بهتر است از ست های دایره ای استفاده کنید.

آلاچیق چوبی جدید

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

 

 

 

 

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی