زیباترین مدل ورودی  باغ و ویلا

مدل های ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ یا ویلای شما، یکی از اولین مواردی است که میهمان یا هرکسی که به تفریگاه یا مجتمع تجاری می آید خواهد دید.. پر واضح است که اولین تصویر، همیشه در دید کلی افراد نسبت به باغ شما تاثیر زیادی خواهد گذاست. از این رو در انتخاب طرح و مدل ورودی  باغ یا ویلای خود باید حتما تحقیق نمایید.

افراد هوشمند زیادی هستند که با انتخاب مدل های خلاقانه و زیبا از ورودی باغ و ویلا وجه ی فوق العاده و بی نظیری  از باغ خود در ذهن آشنایان بر جای می گذارند. امروزه  در طراحی و ساخت ورودی های باغ و ویلا، سبک مدرن کاربردی زیادی دارد به طوری که به عنوان پیشگام تمامی سبک ها شناخته شده و در کنار سادگی، روز به زور به طرفداران آن ها افزوده می شود.

اما در میان  برخی دیگر از افراد بر این باورند که باغ بسیار زیبایی دارند و ورودی باغ فقط یک بخش کوچک در نمای خارجی باغ می باشد و بطور چشم گیری در ظاهر بیرونی تاثیر نمی گذارند. اما  تمام طراحان دکوراسیون برمعتقدند که قسمت ورودی هر ویلایی آیتمی از طراحی داخلی آن محسوب می شود.

در انتخاب ورودی برای باغ زیبای خود باید به نکات زیادی توجه کنید. یکی از نکات استفاده از جنس مناسب برای ورودی است. استفاده ازچوب برای ورودی یا  ورودی جنس چوب کمی گران قیمت تر از ورودی های دیگر است. اما مزایای زیاد آن باعث شده طرفدارن زیادی داشته باشد. دوام، استحکام، عمری طولانی بیش از50 سال، مقاومت در برابر قارچ و کپک، مقاومت در برابر پوسیدگی، رنگ طلایی قهوه ای بسیار جذاب، وزن سبک، قدرت نگهداری پیچ به میزان بالا بخشی از ویژگی ها و مزیت های بسیار بی نظیر آن می باشد.

به عنوان نمونه ، ورودی از جنس چوب گردو یا بلوط رواج زیادی داشته و در اغلب سازه های چوبی استفاده می گردد. البته چوب های زیادی برای ساخت ورودی باغ ها استفاده می شوند که فراوری شده و توسط فرآیند مناسب مقاومت عالی و استحکام مناسب را بدست آورده اند. از جمله سازه های متداولی که در ورودی باغ و ویلا نصب می شود پرگولا می باشد.

پرگولا بهترین سازه برای ورودی باغ شما:

ترجیح دادن سایه به خورشید به این معنا نیست که شما باید بطور کامل از آفتاب دور باشید. اگر نمی خواهید ورودی خود را به طور کامل سایه کنید بهترین انتخاب برای شما پرگولا خواهد بود. پرگولا در طرح ها و سبک های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

در این قسمت کوشیده ایم که زیباترین و جدیدترین مدل های ورودی باغ و ویلا را برایتان گرد آوری کنیم.  پس با ما همراه باشید:

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

ورودی باغ و ویلا

 

سورن چوب نماینده ی برندهای معتبر می باشد که در زمینه ی طراحی و اجرا انواع پرگولا دارای تخصص و تجربه می باشد. برای کسب اطلاع از فعالیت ها و نمونه کارهای این مجموعه بزرگ می توانید از بخش های  سایت و صفحه یاینستاگرام  سورن چوب  و همچنین شرکت  بازدید به عمل آورید و با محصولات جدید و فرآوری های جدید به خوبی آشنا شده و با مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی