قیمت آلاچیق چوبی

قیمت آلاچیق چوبی  شرکت سورن چوب  به گونه ای مقرون به صرفه می باشد که نوعی سرمایه گذاری در بلند مدت بشمار می رود. کیفیت و طول عمر بالا از مشخصه های منحصر به فرد آلاچیق های چوبی و پرگولای سورن چوب است که آن را از دیگر برندها مشابه متمایز می سازد.

از مزایای بسیار مهم آلاچیق چوبی مقاومت در برابر حمله ی حشرات می باشد. به گونه ای که هیچ جای نگرانی برای افراد در شرایط جوی گوناگون و فصل های گرم و سرد سال وجود نخواهد داشت.  چوب های گوناگون در طرح و رنگ های زیبا و دلپذیر  می تواند در ساخت آلاچیق چوبی بکار گرفته شود. تلفیق چوب با سایر اجزای طبیعت زیبایی و جذابیت الاچیق چوبی را دو چندان می نماید. به طور مثال تلفیق الاچیق چوبی با شاخ و برگ درختان بسیار جذاب می باشد. استفاده از الاچیق چوبی  برای باغ و ویلا به شدت در حال افزایش است. زیرا آلاچیق چوبی بسیار باکیفیت، تجدید پذیر و مقاوم در برابر حمله ی حشرات و پوسیدگی است. چوب ترمو یکی از چوب های رایج برای آلاچیق چوبی است زیرا در مقابل پوسیدگی و شرایط جوی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده از نفوذ حشرات جلوگیری می کند.

قیمت الاچیق چوبی

امروزه ساخت سازه های چوبی در بسیاری از محیط ها و فضاهای بازی همچون باغ، ویلا، حیاط و مجتمع های تجاری رواج یافته است. مزایا، ویژگی ها و زیبایی های چوب بر هیچ کس پوشیده نیست. از آنجا که ساخت انواع سازه ها از مواد مصنوعی و شیمیایی درزندگی بیش از حد گسترش یافته است که برخی ازمسئولان محیط زیست و حتی جامعه ی پزشکی را نگران کرده است زیرا مواد مصنوعی هم  برای سلامتی انسان و هم برای محیط زیست خطرناک بوده و به نوعی تجزیه ناپذیر می باشند. بنابراین توصیه ی افراد متخصص بکاربردن مواد طبیعی هم چون چوب در دکوراتیور و فضای سبز می باشد. استفاده از آلاچیق چوبی در فضای باز گرمای از دست رفته را به خانواده ها باز میگرداند و صمیمیت را برای آن ها به ارمغان می آورد. با توجه به آنکه چوب در شرایط جوی مختلف مقاومت بالایی دارد یکی از بهترین متریال برای ساخت سازه در فضای باز است. رنگ زیبا و چشم نواز چوب، ظاهری بسیار مدرن به فضای سبز شما می دهد و همین طور قیمت باغ یا ویلای شما را افزایش می دهد. چوب متریالی بی نظیر برای ساخت سازه در فضای سبز است زیرا کیفیت و دوام بالای آن بسیار اقتصادی بوده و در طولانی مدت بدون تاب برداشتن و یا منبسط شدن باقی مانده و نیاز به هیچ گونه تعمیر نخواهد داشت. 

قیمت الاچیق چوبی
خرید آلاچیق چوبی


از توصیه های  سورن چوب، چوب ترمو می باشد. این نوع چوب های فرآوری شده دارای طرفداران زیادی در جهان می باشد. قیمت آلاچیق چوبی  با استفاده از این نوع چوب ها بسیار مناسب است. با توجه به دوام و زیبایی این نوع چوب می توان گفت خرید از سورن چوب نوعی سرمایه گذاری است زیرا  با در نظرگرفتن عمر طولانی این محصولات در مدت زمان بسیار زیاد نیاز به تعویض و تعمیر آلاچیق چوبی فضای باز نخواهد بود و برای مدت زمان بسیار طولانی زیبایی و کیفیت اولیه ی خود را حفظ خواهد کرد .    

قیمت الاچیق چوبی

چوب ترمو متریال مناسب برای آلاچیق چوبی


به طور کلی  گونه های مختلفی از چوب با توجه به محیط و شرایط جوی برای ساخت سازه های چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات شرکت سورن چوب برای آلاچیق چوبی بسیار متنوع است. یکی از چوب های این مجموعه که برای آلاچیق چوبی بسیار مناسب می باشد چوب ترمو است. این چوب دارای رنگ و بافت بسیارشیک و مدرنی است که در کنار دوام و پایداری بسیار بالا دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. قیمت آلاچیق چوبی با استفاده از چوب ترمو برای بیشتر اقشار جامعه مقرون به صرفه می باشد.

 

سورن چوب با در نظر گرفتن سابقه ی درخشان فعالیت مدیران و طراحان خود در حوزه ی ساخت و نصب آلاچیق چوبی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشند. نصب و اجرای حرفه ای و همچنین قیمت بسیار پایین و داشتن پرسنل صادق همواره هدف متخصصان سورن چوب بوده است. 


 

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی