مدل آلاچیق جنگلی

برای افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، قدم گذاشتن به طبیعت برایشان رویایی آرامش می باشد. آلاچیق های جنگلی ساخته شده در دل طبیعت چنین فرصتی را به ما خواهند داد. رفتن به این آلاچیق های چوبی  نه تنها روحیه ما را تقویت می کند بلکه بروی خلق و خوی ما و رهایی از تنش ها مفید خواهد بود. 

آلاچیق های جنگلی (آلاچیق باغی ) از آنجا که براحتی به وسیله ی تنه ی درختان ساخته می شوند در هر جایی از جنگل قابل ساخت می باشند. داشتن یک آلاچیق چوبی رویایی در اعماق سرسبزترین نقطه زمین با آرامشی دلنشین رویای خیلی از آدم ها است تصور این که در گوشه ای از جنگل های سرسبز زیباترین آلاچیق ها را ساخته باشید بسیار دوست داشتنی خواهد بود.

آلاچیق های زیادی دردل جنگل توسط افراد ساخته شده اند که در این بخش تعدادی از آن ها را برای شما آماده کرده ایم.

آلاچیق جنگلی

آلاچیق جنگلی و ویلایی

ساخت آلاچیق جنگلی در کشورهایی که جنگل های طبیعی و سرسبز در آن ها وجود دارد امری رایج است که لازم به ذکر است در حد و اندازه مجاز باشد و به طبیعت اطراف آسیبی نرساند. در کشوری همچون برزیل که  مساحت تحت پوشش جنگل آمازون زیاد است ساخت آلاچیق های بزرگ و شیک بسیار رواج دارد. از این رو آلاچیق های ساخته شده در این کشور عمدتا پس از ساخت شهرت زیادی پیدا می کنند و در مجله ها و ژورنال های اینترنتی نیز منشر می گردند.  در این قسمت مدل های زیادی از این آلاچیق ها را مشاهده می کنید.

مدل آلاچیق جنگلی

زیباترین آلاچیق جنگلی ایران

الاچیق جنگلی رویایی

آلاچیق جنگلی

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگل

آلاچیق جنگلی

 

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی