مدل آلاچیق چوبی ساده جدید و زیبا

آلاچیق چوبی یکی از مهمترین سازه های چوبی ساخته شده در فضای سبز است که علاوه بر دورهم نگه داشتن اعضای خانواده می تواند به عنوان نقطه ی کانونی باغ شما عمل کند.امروزه انواع مدل آلاچیق چوبی ساخته می شود. در این مطلب با جدیدترین و زیباترین مدل آلاچیق چوبی ساده آشنا می کنیم.

جدیدترین و زیباترین مدل آلاچیق چوبی ساده:

از گذشته تا کنون استفاده از آلاچیق های چوبی ساده در فضای سبز رواج زیادی داشته است. اما برخی ها ترجیح می دهند به دلیل ارزان بودن الاچیق های فلزی از آن ها استفاده کنند. اما آلاچیق های فلزی پس از گذشت مدتی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می شدند. از آن جایی که آلاچیق ها نقش بسیار مهمی در زیبای فضای سبز و باغ شما ایفا می کنند, این زنگ زدگی و پوسیدگی آلاچیق های فلزی باعث می شد که طرفداران این مدل آلاچیق کمتر شوند و از این رو افراد تمایل بیشتری به ساخت آلاچیق چوبی ساده و ارزان نشان دهند. امروزه طرح ها و ایده های بسیار زیبا و جذاب از آلاچیق باغی ساده وجود دارند. این مدل آلاچیق های چوبی علاوه بر هزینه کم, با کیفیت هستند و در برابر رطوبت و سایر عوامل طبیعی مقاوم ترند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین آلاچیق های چوبی ساده را نشان می دهد.

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

 

آلاچیق های چوبی ساده در رنگ های مختلف و با اندازه های متنوع قابل ساخت هستند. به همین دلیل به راحتی می توان آن ها را با دکوراسیون کلی باغ یا ویلا هماهنگ نمود. این مدل ها برای محوطه های کوچک و یا بزرگ مناسب هستند و در صورتیکه از چوب مقاوم در آن ها استفاده شود، عمر طولانی دارند. امروزه تنوع و زیبایی آن ها باعث شده افراد به آن گرایش پیدا کنند.

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

نمونه های شیک و مدرن مدل آلاچیق چوبی ساده

بسیاری از افراد دوست دارند الاچیق چوبی داشته باشند، اما از آن جایی که هزینه این مدل آلاچیق ها بسیار زیاد است، نمی توانند آن را تهیه کنند. از این رو امروزه ازآلاچیق چوبی ساده در این مواقع استفاده می شود. این مدل آلاچیق ها علاوه بر هزینه کمی که دارند، به اندازه تمام آلاچیق های چوبی مدرن، زیبا هستند. تصاویر زیر نمونه هایی از شیک ترین و مدرن ترین مدل آلاچیق چوبی ساده را نشان می دهد.

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی سادع

آلاچیق چوبی ساده

پرگولا:

یکی از ساده ترین آلاچیق های چوبی پرگولا نام دارد. سازه های مسقفی که در حیاط ها؛ باغها و یا روی بام و ایوان ساختمانها نصب می شود .معمولا از این نوع سازه در کنار دیوارها و یا گذرگاهها برای ایجاد نمادهای زیبای بصری و یا فضای سبز و یا سایه بان استفاده می کنند. سیستم معمولا مشبک این سازه این امکان را فراهم می کند که گیاهان پیچک مانند به زیبائی سطح آنرا پوشانده و بر زیبائی محیط بیافزایند.

آلاچیق چوبی ساده

آلاچیق چوبی ساده

 

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, الهام از آلاچیق چوبی ساده موجب زیبایی بیشتر فضای سبز می شود. این مدل آلاچیق ها به خصوص برای باغ های بزرگ بسیار مناسب هستند.

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی