چگونه از پرگولا به عنوان درب ورودی باغ استفاده کنیم؟

امروزه بیشتر سعی میشود ورودی باغ ها باتوجه به معماری مدرن ساخته شوند. دکوراسیون ورودی باید باتوجه به معماری کل فضای باغ در نظر گرفته شود. مصالح به کار برده شده در ساخت ورودی باغ طبق معماری روز باشد اما معماران زیادی هستند که نظرات عکس هم دارند و همین باعث بوجود آمدن خلاقیت و شگفت زدگی در طراحی برخی از ورودی باغ ها می گردد. در این بخش به چگونگی استفاده از آلاچیق چوبی  به عنوان درب وردی باغ می پردازیم.
اولین گامی که برای وارد شدن به یک باغ زیبا و سرسبز بر می دارید، در قسمت ورودی آن شکل خواهد گرفت. همچنین اولین حسی که از حضور در یک باغ، در درون هر انسانی شکل می گیرد، از ورودی سرچشمه خواهد گرفت. اگر ورودی باغ شما زیبا باشد، بر زیبایی تمام فضا می افزاید طوری که احساس طراوت و شادابی خواهید کرد.
همواره ورودی محوطه های سبز جزو فضاهای فراموش شده آنجا بوده و احتمالا خیلی کم تر از دیگر قسمت های باغ به آن ها توجه می شود. اگر هم که ورودی محلی برای انباشته کردن شاخ و برگهای اضافه باشد که دیگر به سمتش نمی رویم. بسیاری از این افراد نمی دانند که این ورودی باغ  می تواند به یکی از زیباترین و خلاقانه ترین قسمت های ویلا یا فضای سبز شما مبدل گردد و حتی درباغ های کوچک نیز کاربردی تری شوند.اگر احساس می کنید که باغ شما چیزی کم دارد و هنوز فکر چندانی در این ارتباط نکرده اید پرگولا ها راه حل مشکل شما خواهند بود. بنابراین با من همراه شوید که پیشنهاداتی برای یک تغییر بزرگ برای شما داریم. 

نحوه ی بکارگیری پرگولا به عنوان ورودی باغ 


پرگولا ، سازه های چوبی در فضای باز هستند که اکثر آنها دارای سقف های مسطح، باز و با تعداد بیشتری الوار می باشند. اکثر آنها به عنوان ورودی  باغ ها، فضاهای سرسبز و ..بکار گرفته می شوند. این سازه ها با کمک گیاهانی که آن ها را می پوشانند می توانند به طور کامل سایه ایجاد کنند. هرچند گاهی اوقات از مواد دیگری، مانند فلز برای ساخت پرگولا استفاده میکنند اما عمدتا از چوب برای ساخت ان بهره می برند. ورودی باغ می تواند چشم انداز را به طور چشمگیری متحول کند.

ورودی  باغ ویلایی

سرپوش و سقف پرگولا می تواند فقط شامل الوارها و یا پوشیده از پرده یا موارد دیگر باشد. هنگامی که ورودی باغ خود را برجسته می کنید، آن را رسمی تر خواهید کرد. کریس پترسون، نویسنده کتاب "Beautiful Home Landscapes" می گوید که یک پرگولا که گیاهان طبیعی از آن بالا می روند می تواند، "وزن بصری" را به ورودی های ساده بیفزاید.

پرگولا مخصوص  درب ورودی:

پرگولا می تواند  یک راهروی زیبا  و منحصر مخصوص ورودی حیاط شما باشد و حتی به سقف متصل شوند. در ادامه شما را با خیره کننده ترین و زیباترین ورودی باغ ها آشنا می سازیم.

 

ورودی باغ

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

پرگولا ورودی باغ

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

مدل ورودی باغ پرگولا

مدل ورودی باغ پرگ

مدل ورودی باغ پرگولا

مدل ورودی باغ پرولا

مدل ورودی باغ پرگولا

مدل ورودی باغ پرگولا

ورودی باغ پرگولا

شرکت سورن چوب با برخورداری از تیم اجرایی مجرب و حرفه ای تمامی اموری ساخت و  نصب پرگولا مخصوص درب ورودی باغ رابر عهده خواهد گفت.

شرکت سورن چوب با اجرای صدها پروژه مرتبط در زمینه ی ساخت آلاچیق، ساخت ورودی باغچه، ورودی حیاط، ورودی ویلا، ورودی رستوران و تالارها این اطمینان را به شما می دهد که به منظور طراحی ورودی شما از ایدها و طرح های ناب و خاص مناسب سلیقه ی شما استفاده کند. شما به منظور ایجاد فضایی دلخواه می توانید  با کارشناسان این مجموعه 02633212612 تماس حاصل نمایید تا شما را در تصمیم گیری و انتخاب متریال مناسب در این امر یاری نمایند.

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی