ساخت گلدان چوبی برای درخت دراندازه بزرگ

فلاروباکس چوبی یا گلدان های چوبی اینبار در اندازه ی بزرگتر

نگهداری از گیاهان یا درختان و داشتن گلدانی  برای نمایش زیبایی آنها از جمله کارهایی است  که در حیاط خانه ها و آپارتمان ها با حیاط های کوچک و بدون باغچه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بی تردید وجود درخت و درختچه در گوشه و کنار فضای بیرونی یا حتی درون منزل ، سبزی و طراوت زیبایی مورد نیاز شما را محیا خواهد کرد. امروزه استفاده از گلدان های چوب یا همان فلاورباکس با زهکشی مناسب این امکان را فراهم کرده است که بتوانید در حیاط بدون باغچه درختچه های دلخواه خود را داشته باشید. در این بخش ما نمونه ای زیبا از یک گلدان چوبی برای درخت و درختچه آماده کرده ایم.

گلدان چوبی بزرگ

محبوبیت تراس، حیاط یا باغ خود را با استفاده از گلدان های چوبی بزرگ افزایش دهید. شکوفه های بوته ها، درختان و باغ های کوچک شما در ماه های آینده در این جعبه های ارزشمند و دوست داشتنی زندگی می کنند.

توضیحات:

این فلاورباکس چوبی در هر ارتفاع، طول یا عرضی که لازم دارید در دسترس است. فقط اندازه مورد نیاز را کارشناسان سورن چوب ارائه کنید. در هنگام تعیین ابعاد دقت کنید زیرا باید آن را طبق ریشه های درختچه ی مورد انتخاب کنید.

این نوع فلاورباکس چوبی برای باغ ها، حیاط خلوت، باغچه، تراس، روف گاردن و انواع ورودی ها مناسب میباشد. نیاز به هیچ گونه نگرانی درباره  پوسیدگی این گلدان های چوبی وجود ندارد. ساخت این فلاور باکس با چوب های قرمز امکان پذیر می باشد.

دیوارهای این گلدان چوبی برای بسیار ضخیم تر بوده و از استانداردها تعیین شده طبعیت میکند.

مقاومت بالایی در شرایط آب وهوایی مختلف، نفوذ حشرات و رطوبت دارد.

تمام سخت افزارها و پیچ و مهره های فولادی به کار رفته در این گلدان چوبی ضد زنگ می باشد.

زهکشی مناسب امکان آبیاری درختچه را فراهم کرده است.

شما می توانید خاک را به طور مستقیم و بدون نیاز به جعبه پلاستیکی به گلدان چوبی اضافه کنید.

گلدان چوبی

گلدان چوبی

 

فلاور باکس سورن چوب:

شرکت سورن چوب یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت سازه های چوبی تخصصی می باشد که تا به امروزصدها پروژه در زمینه ی ساخت فلاورباکس به انجام رسانده و توانسته تا به امروز رضایت مشتریان خود را جلب نماید این شرکت نمونه کارهای زیادی را در زمینه ساخت فلاورباکس در کارنامه خود ثبت کرده است. برای آشنایی هر چه بیشتر با محصولات این شرکت می توانید با شماره های درج شده در سایت  02633212612تماس حاصل فرمایید تا شما را در انتخاب آلاچیق مناسب راهنمایی نمایند.

گلدان چوبی بزرگ

 

گلدان چوبی بزرگ

گلدان چوبی بزرگ

گلدان چوبی بزرگگلدان چوبی بزرگ

گلدان چوبی بزرگ

 

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی