الاچیق های رویایی برای روزهای سرد زمستانی

بهترین الاچیق زمستانی

الاچیق زمستانی از چوب طبیعی ساخته می شوند تا بیشترین مقاومت را در برابر سرمای زمستان داشته باشند. این آلاچیق ها به شما امکان می دهد در گرمترین مکان از مناظر زیبای زمستانی لذت ببرید. آن ها همچنین یک نقطه ی کانونی خوب در مرکز باغ یا حیاط شما هستند. استفاده از چوب برای ساخت این سازه مزایای زیادی دارد که درادامه به معرفی این مزایا می پردازیم و مهمترین نکات را برای داشتن یک آلاچیق زمستانی گرم با شما درمیان می گذاریم.

هر فصل، زیبایی خاص خود را دارد و خیلی از افراد می خواهند نهایت لذت را از هرکدام از فصل ها ببرند.لذت بردن از فصل زمستان آن هم در باغ و درمیان درختان تجربه ای بی نظیر خواهد بود. زمستان برای همه مفهومی از گرما، چوب و رنگ‌های زیبا و چیزهایی از این قبیل می باشد.

 

الاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

فواید استفاده از چوب در ساخت الاچیق: 

خوشبختانه علی رغم قتل عامی که تکنولوژی امروزه از این منبع خدادادی به عمل آورده جنگل ها طی سالیان متمادی چوب را تولید می کنند. چوب این دوست خوب بر خلاف نفت و زغال سنگ منبعی رو به پایان نیست و علاوه بر اینکه محکم است می توان آن را برید و تراشید و به شکل دلخواه درآورد.
جسم‌هایی مانند فلز‌ها سرما را بسیار سریع‌تر از جسم‌های دیگری مانند چوب یا شیشه منتقل می‌کنند. جسم‌هایی مانند چوب،‌ شیشه و پلاستیک که سرعت انتقال گرما در آن‌ها کم‌تر است،‌ نارسانای گرما یا عایق گرما می‌گویند. از این رو توصیه می شود برای ساخت آلاچیق زمستانی از این متریال ها استفاه نمایید.
 

آلاچیق زمستانی

بهترین الاچیق ها برای زمستان

هنگامی که به انتخاب بهترین الاچیق برای حیاط یا باغ خود می پردازید، عوامل بسیاری را باید در نظر بگیرید. این عوامل از ابعاد تا انتخاب مواد را شامل می شود.امروزه یکی از رایج ترین انتخاب ها، استفاده از الاچیق های چوبی هستند. این مواد بسیار با دوام بوده و ظاهری  شیک را به فضای سبز شما خواهند داد.
الاچیق هایی که برای زمستان ساخته می شوند باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشند که مهترین آن مقاومت بالا در برابر رطوبت است. سقف الاچیق زمستانی باید در عین سبک بودن بتوانند تحمل بار سنگین برف را داشته باشد.

آلاچیق زمستانی

تعبیه ی هواکش برای آلاچیق

تعبیه ی تهویه ی مناسب برای خارج کردن گاز مونوکسید از الاچیق باید مورد توجه طراح قرار گیرد. در غیر این صورت استفاده از وسیله ی گرمایشی درون الاچیق غیر ممکن خواهد شد. طراحی و ساخت الاچیق زمستانی نیاز به بررسی، تفکر و برنامه ریزی دارد. ساخت الاچیقی که بتوانید در آن آشپزی کنید یا از مهمانان خود رد سرمای زمستان پذیرایی کنید نیازمند بکارگیری گروهی از مهندسین و نجاران زبده می باشد. 

آلاچیق

ساخت کاور دور آلاچیق برای زمستان

چنانچه قصد دارید از آلاچیق های ساده در زمستان استفاه کنید می توانید از یک کاور شفاف برای این کار بهره ببرید. در ادامه مدل هایی زیبا و حرفه ای از آلاچیق زمستانی آورده شده است. امید است که از این مدل ها نهایت استفاده را ببرید.

بخاری آلاچیق

قرار دادن بخاری گازی در آلاچیق

 با سفارش آلاچیق زمستانی و هیتر گرمایشی مخصوص آن میتوانید محیطی متفاوت و به دور از سرما برای اعضای خانواده و خودتان آماده کنید که در روز های سرد زمستانی از فضای بیرون لذت ببرید بدون اینکه نگران سرماخوردگی شدید بعد از رفتن به طبیعت باشید. 

بخاری برقی می تواند یک آلاچیق بزرگ را پوشش دهد و شما را بدون انتشار مونوکسید کربن گرم نگه می دارد. برای استفاده از بخاری اطمینان حاصل کنید که اطراف آن خالی از اشیاء قابل اشتعال است.
بخاری برقی هم می تواند برروی یک دیوار الاچیق نصب شود و هم از سقف آویزان شود. بسیاری از مدل های بخاری نیاز به سیم کشی قابل اعتماد دارند. از این رو از یک تکنسین ماهر برای این کار بهره بگیرید. اساسا برخی از این بخاری ها برای استفاده در فضای باز طراحی شده است.
چنانچه از بخاری های دیگری که گاز مونواکسید کربن منتشر میکنند استفاده میکنید تهویه مناسب را برای آن در نظر بگیرید.

الاچیق زمستانی

ساخت آلاچیق مناسب مناطق سردسیر

آلاچیق چوبی از عناصرفضای سبز هستند که در زیبایی آن نقش بسزایی دارد و انواع آن نیز توسط تکنسین ها و متخصصین طراحی سازه ی چوبی ساخته و اجرا می شود.


الاچیق زمستانی

جشن و پای کوبی در دل برف 

قطعا داشتن یک الاچیق که بتوان از آن در هر فصلی بیشترین استفاده را برد به مثال یک رویا می‌ماند، مگر نه؟ این نه تنها فضای آرامش بخشی در سوز سرما فراهم می‌کند بلکه می‌تواند به بهترین فضای باغ برای برگزاری مناسبت های خاص و دور همی های دوستانه تبدیل گردد  به علاوه نصب نورپردازی و همیچنین لوازم گرمایشی مناسب  در استخرهای سرپوشیده می‌تواند نگاه‌های میهمانان و صاحبخانه را به خود معطوف کند.

جکوزی آلاچیق

ساخت جکوزی در آلاچیق زمستانی

همانطور که در طراحی‌های آلاچیق های خانگی و ویلایی در زمستان ذکر شد، ما می‌توانیم ایده بهتری در مورد سبک و اندازه آلاچیقی که می‌توانید در فضای سبز  یا ویلای خود داشته باشید ارائه کنیم. به علاوه شما می‌توانید در آن جکوزی هم نصب کنید اما این کاملا به خواسته و همچینن بودجه ای که برای آلاچیق زمستانی در نظر دارید بستگی دارد.

الاچیق زمستانی

قیمت آلاچیق زمستانی

همانگونه که در طرح ها و مدل های آلاچیق زمستانی مشاهده می کنید تنوع در سبک ها و سلیقه ها انقدر زیاد است که نمی توان قمیت واحد و مشخصی را برای این مدل آلاچیق فصلی تعیین کرد. اما به طور کل به دلیل استفاده ی بیشتری از شیشه و چوب در ساخ این آلاچیق ها قیمت تمام شده ی آن ها بیشتر خواهد بود. هر چه از طرح ها و اشکال سنتی و دست ساز در سازه ی چوبی زمستانی بیشتر استفاده شود گرچه زیبایی آن چندین برابر خواهد شد اما قیمت آن نیز به همان میزان افزایش خواهد یافت. برای کاهش هزینه ها می توانید از سبک های مدرن و مینیمال بهره بگیرید.

 

آلاچیق

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمسا=تانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

آلاچیق زمستانی

 

 

الاچیق زمستانی

الاچیق زمستانی

الاچیق زمستانی

الاچیق زمستانی

 


.الاچیق زمستانی

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی