ساخت آلاچیق چوبی- بهترین مدل برای فضای سبزشما

ساخت آلاچیق چوبی در باغ

بدون شک برای ساخت آلاچیق چوبی زیبا و دلنشین، المان‌ها و عناصری زیادی حائز اهمیت می باشند که شاید در ظاهر و در شروع تصمیم‌گیری برای خرید چندان به چشم نیایند. آلاچیق چوبی جز سازه هایی است که نقطه عطف فضای سبز شما خواهد بود همین موضوع هم نقش آلاچیق چوبی را در باغ ما پررنگ‌تر می‌کند. در این مطلب می خواهیم درباره نکات مهم در ساخت آلاچیق چوبی صحبت کنیم.

چوب از جمله زیباترین مواد اولیه ای است که از آن در ساخت آلاچیق چوبی استفاده می کنند. هر چوب دارای کیفیت و مقاومت مختلفی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی است.

باغ های هر کدام از ما، نیازهایی متفاوتی نیز دارند. بطور مثال برخی از الاچیق های چوبی شامل کباب پز یا برخی شامل نیکمت چوبی میباشد.این تنوع را در کنار زیبایی می‌توانید در سورن چوب  تجربه کنید.

آلاچیق شش وجهی

ساخت آلاچیق چوبی

این آلاچیق چوبی شش وجهی دارای نیمکت چوبی ساخته شده با توری و گل و بوته  است که یک فضای شیک و جذاب برای برقراری ارتباط و استراحت ایجاد می کند.

الاچیق چوبی هشت وجهی

ساخت آلاچیق چوبی

این آلاچیق چوبی هشت طرفه به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند تعداد زیادی مهمان را در خود جای دهد و یک میز مرکزی برای نوشیدن و یا بازی کردن در سایه را شامل می شود.

آلاچیق چوبی دایره ای

ساخت آلاچیق چوبیاین آلاچیق چوبی دایره ای با درب بسته  نقطه ای عالی برای استراحت و دور بودن از باد و حشرات است. همچنین می تواند یک محیط پایدار و گرم برای رشد انواع سبزیجات و سایر انواع گیاهان را فراهم کند.

آلاچیق چوبی مستطیل

ساخت آلاچیق چوبییک آلاچیق چوبی مستطیلی می تواند به عنوان یک ایده ی عالی برای ساخت آلاچیق کنار دریاچه باشد.نرده ها می تواند به عنوان یک حفاظ برای بچه ها باشد.

آلاچیق چوبی مربع

ساخت آلاچیق چوبیاین الاچیق چوبی در ساحل واقع شده است تا بتوان حداکثر استفاده را از یک روز افتابی در کنار ساحل برد.

آلاچیق چوبی کلاسیک

ساخت الاچیق چوبیاین آلاچیق چوبی مربوط به زمان سلطنت ملکه ویکتوریا می باشد. اگر به دنبال آلاچیق چوبی سنتی یا آلاچیق چوبی کلاسیک هستید  این یک نمونه ی بی نظیراست. این یک طراحی  پیچیده است که اغلب شامل بسیاری از تزئینات مانند چوب حک شده و یا نرده های فرفورژه می باشد.

الاچیق چوبی پاولیون

ساخت آلاچیق چوبیپاولیون در زبان انگلیسی به معنای خیمه یا چادر صحرایی است. این آلاچیق های چوبی اغلب هشت ضلعی یا شش ضعلی هستند.این آلاچیق دارای دو ورودی است.

آلاچیق چوبی پرگولا

ساخت آلاچیق چوبی

این آلاچیق های چوبی به طور کامل سایه ایجاد نمی کند و زیرا سقف آن دارای الوارهای هم اندازه و موازی می باشد. از جمله مزایای این آلاچیق های چوبی زیبا این است می تواند پایه ای مناسب برای گیاهان بالا رونده باشد. شما می توانید از پرده یا سقف متحرک برای حفظ حریم خصوصی استفاده کنید.

ساخت آلاچیق چوبی

یک باغ ایرانی بدون داشتن یک آلاچبق چوبی کامل نخواهد شد. این آلاچیق چوبی دارای  طراحی بسیار پیچیده تری نسبت آلاچیق های قبلی دارد که شامل نرده ها، بخش های مشبک، سقف و نیمکت است.  در ادامه انواع آلاچیق های چوبی با طراحی، کاربرد و سبک مختلف آورده شده است.

آلاچیق چوبی سورن چوب

سورن چوب با کارنامه ای درخشان و پروژه هایی موفق در زمینه ی ساخت آلاچیق چوبی آشنا می باشد که توانسته است سالها با اعتبار ویژه در صنعت سازه های چوبی و همچنین ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان محترم باشد. آلاچیق چوبی لوکس و به دلیل طبیعی بودن به نوعی محصولی قابل احترام در فضای سبز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید آلاچیق چوبی و همچنین خدمات این مجموعه سورن وود می توانید به شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

ساخت آلاچیق چوبی

ساخت آلاچیق چوبیساخت آلاچیق چوبیساخت آلاچیق چوبی

 

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی