عکس آلاچیق چوبی مدرن و شیک امروزی

این مطلب یک راهنمایی برای انتخاب مدل آلاچیق چوبی مدرن و شیک امروزی است.

آلاچیق چوبی مدرن مکان مناسبی برای عقب نشینی در تابستان های گرم تابستان هستند، زیرا طراحی باز آن اجازه می دهد که نسیم از آن عبور کند و سقف سایه خنک کننده را فراهم می کند.به همین دلیل آلاچیق های چوبی مدرن در آب و هوای گرم و آفتابی به عنوان یک منطقه سرگرم کننده در فضای باز محبوب هستند. به طور معمول آنها به خانه متصل نیستند، بلکه به طور مستقل در یک باغ بزرگ یا حیاط خلوت ساخته شده اند.آلاچیق های چوبی در سبک های کاملا متفاوت ساخته و نصب می شوند. انواع سبک های آلاچیق چوبی شامل سبک سنتی و سبک مدرن می باشد. این الاچیق های چوبی در ابعاد، نوع سقف ، نوع حصار و نرده و... با یکدیگر تفاوت دارند. شما همچنین می توانید آلاچیق های چوبی قابل حمل را سفارش دهید که به شما اجازه می دهد در هر مکانی از آن استفاده کنید.

انواع آلاچیق چوبی مدرنی که امشاهده می کنید به اندازه کافی بزرگ هستند تا برای چهار تا شش نفر جا داشته باشند. هرچند این آلاچیق های چوبی در ابعاد بسیار بزرگترنیز ساخت می شوند. ممکن است، بسیاری از ما به نوعی فضای کافی را در حیاط خلوت برای ساخت چنین ساختاری بزرگ نداشته باشیم.

عکس آلاچیق

 

نمای آلاچیق، اهداف و کارکردها

مطمئنا قصد شما از ساخت آلاچیق چوبی مدرن لذت بردن بیشتر از طبیعت است. چه بسا هر چه طراحی آلاچیق چوبی امروزی تر باشد لذتی که از منظره می برید بیشتر خواهد بود. شما می توانید در آلاچیق چوبی خود یک نیکمت، یک میزناهار خوری یا حتی یک بارکبیکیو یا کباب پز داشته باشید. همه چیز به میل و سلیقه ی شما بستگی دارد.  

مدل آلاچیق چوبی مدرن تاثیر زیادی در جذابیت ظاهری باغ، ویلا یا مرکز تجاری شما دارد بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ و ابعاد آلاچیق چوبی حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع عکس آلاچیق چوبی مدرن و شیک امروزی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این عکس ها نهایت لذت را ببرید.

مدل آلاچیق چوبی مدرن و شیک در اندازه های  بزرگ و کوچک

آلاچیق های پس از ساخت  مهم ترین جز فضای سبز شما خواهند شد. اگر طرح و کیفیت آن ها بدرستی انتخاب شود فضای سبز شما شیک و مدرن تر به نظر می رسد. در ادامه عکس هایی از انواع آلاچیق چوبی مدرن کوچک و بزرگ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

آلاچیق چوبی مدرن مربع شکل:

آلاچیق های چوبی مربعی بیشتر در حیاط کاربرد دارند.

الاچیق چوبی مدرن

این آلاچیق چوبی مدرن با چوب ساخته شده که ورودی آن پوشیده شده از گل های صورتی است. این آلاچیق چوبی می تواند در گوشه ای از باغ شما قرار گرفته و همه را به سمت خود جذب کند.

الاچیق چوبی مدرن

یکی استخر زیبا که مهمترین بخش باغ را تشکیل داده است با یک آلاچیق چوبی مدرن می تواند شیک تر  از همیشه شود. این آلاچیق چوبی یکی از محبوترین نوع آلاچیق چوبی استخر است.

الاچیق چوبی مدرن

یک آلاچیق چوبی مدرن با جزئیات هوشمندانه روی سقف و طراحی منحصر به فرد در طرفین. این سازه نقطه خوبی برای استراحت کردن پس از عبوراز مسیر آجری است.

الاچیق چوبی مدرن

این آلاچیق چوبی مدرن مربع شکل به سبک پرگولا ساخته شده است. سقف آن به طور کامل پوشیده شده است و طراحی آن را به آلاچیق با سقف مسطح نزدیکتر کرده است. پرده ها به مدرنیته کردن این ساختار کمک خواهند کرد.

الاچیق چوبی مدرن

آلاچیق های چوبی مدرن قائده ی خاصی نداشته و با سقف های مختلفی ساخته می شوند. این سقف بیشتر شبیه به سقف گلخانه ها ساخته شده است.

عکس آلاچیق چوبی مدرن مستطیل شکل

بدیهی است که آلاچیق چوبی مدرن مستطیلی طولانی تر از آلاچیق های مربع است و برای باغ های با مهمانان بیشتر مناسب هستند.

الاچیق چوبی مدرن

یک آلاچیق چوبی مستطیل شکل با یک سقف دوست داشتنی که روی یک پد بتونی قرار دارد. این سبک سبز کلاسیک است که به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند دو منطقه مجزا سرگرم کننده را در خود جای دهد.

آلاچیق چوبی مدرن

یک طرح مستطیلی مجزا که برای برای حیاط ساحلی و ویلایی مناسب است. این آلاچیق چوبی شامل یک شومینه سنگی زیبا است که مخصوص شب های پاییزی و زمستانی ساخته شده است.

عکس آلاچیق چوبی گرد و بیضی

آلاچیق چوبی گرد و بیضی بیشتر به سبک کلاسیک شباهت دارند.

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق های چوبی بیضی به شکل شش ضلعی یا هشت ضلعی ساخته می شوند و شباهتت زیادی به آلاچیق های مستطیلی دارند. این الاچیق های بهترین انتخاب برای حفظ ظاهر کلاسیک فضای سبز شما هستند.

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق بیضی اینبار ساخته شده از چوب و شیشه. این نوع آلاچیق نوعی از الاچیق زمستانی می باشد.

آلاچیق چوبی مدرن

یک طراحی باز تضمین کننده ی  فضای زیادی برای دورهمی ها خواهد بود. این آلاچیق چوبی در نزدیکی یک جنگل قرار دارد و در اطراف آن گلها احاطه شده است.

آلاچیق چوبی هشت وجهی

آلاچیق چوبی هشت وجهی از بهترین و پرطرفدارترین آلاچیق های چوبی هستند . این سبک یک سبک مرسوم در ساخت آلاچیق چوبی است.

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی هشت وجهی سبک کلاسیک را به فضای سبز شما می دهد.

آلاچیق چوبی مدرن

این آلاچیق ها می توانند به رنگ سفید نیز طراحی و ساخته شود. این آلاچیق چوی با نیمکت های ساده ای ساخته شده است از این رو دیگر نیازی به صندلی نخواهد داشت.

آلاچیق چوبی با 12 گوشه

آلاچیق چوبی با 12 گوشه یکی از مناسبترین آلاچیق ها برای جمعیت زیاد است.

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی مدرن جز پرطرفدارترین آلاچیق های چوبی در جهان هستند. به ویژه در مناطقی که استفاده از چوب مقرون به صرفه می باشد.

الاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی مدرن

این آلاچیق چوبی مدرن حکم یک اتاق دوستانه و صمیمی را در گوشه ای از حیاط یا باغ ایفا می کند.

آلاچیق چوبی با طراحی باز

آلاچیق چوبی مدرن با طراحی باز بسیار شبیه به سالن های نمایشگاهی هستند، آنها برای اجتماعات بزرگ مناسب می باشند، زیرا افراد می توانند بدون وجود مانع آزادانه وارد و خارج شوند.

الاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی مدرن

این سبک  از آلاچیق چوبی برای مراسم های مختلف نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

الاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی استخر و ساحل نیز با این سبک ساخته و نصب می شوند.

آلاچیق چوبی با دو یاچند سقف

این آلاچیق های چوبی از دو یا چند سقف ساخته می شوند. این سقف ها هزینه ی ساخت آلاچیق را افزایش می دهد.

الاچیق چوبی مدرن

الاچیق چوبی مدرن

الاچیق چوبی مدرن

الاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی بسته

این الاچیق های چوبی محصور به نظر می رسد مانند اتاق نشیمن و گلخانه ها هستند، چرا که آنها معمولا با شیشه ها محاصره می شوند تا اشکالات را از بین ببرند اما هنوز هم روشن و پر نور هستند.

الاچیق چوبی مدرن

یک آلاچیق چوبی بسته  تا حدودی شبیه یک اتاق آفتاب است، به ویژه هنگامی که شما روی سقف پانل های شفاف داشته باشید!

الاچیق چوبی مدرنا

این آلاچیق چوبی مدرن پنجره های کوچکتری برای حفظ حریم خصوصی دارد. این یک عقب نشینی بزرگ و عالی برای یک هنرمند یا نویسنده است!

آلاچیق مدرن باغی

آلاچیق های باغی الاچیق هیی هستند که زیبایی با شاخ و برگ درختان، برگ های سبز و گل های رنگی پوشیده شده اند. این الاچیق ها از باغ جدا نیستند و یه گونه ای با آن یکی شده اند که از اعضای اصلی باغ به شمار می روند.

الاچیق چوبی مدرن

الاچیق چوبی مدرن

الاچیق چوبی مدرن

الاچیق چوبی مدرن

الاجیق چوبی مدرن

در اطراف این الاچیق ها  بوته های بزرگ و درختچه ها و گلدان های بزرگ تزئینی قرار می گیرند.

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی