آلاچیق چوبی زمستانی با جدیدترین طراحی

بهتر است با تغییر فصل‌ها، حال و هوای ویلا و باغ خود را هم کمی تغییر دهید. با آغاز فصل زمستان، هر شخصی  به فکر آن است که فضای سبز حیاط ویلا یا باغ خود را طوری طراحی کند که بتواند فضای دنج و گرمی، برای اعضای خانواده در گوشه ای از باغ به وجود آورید.. پس بهتر است هر چه زودتر دست به کار شده و آلاچیق چوبی زمستانی زیبایی برای خود دست و پا کنید.      

هر فصل، زیبایی خاص خود را دارد و خیلی از افراد می خواهند نهایت لذت را از هرکدام از فصل ها ببرند.لذت بردن از فصل زمستان آن هم در باغ و درمیان درختان تجربه ای بی نظیر خواهد بود. زمستان برای همه مفهومی از گرما، چوب و رنگ‌های زیبا و چیزهایی از این قبیل می باشد.

اکنون زمان آن شده تا بیشترین لذت را از  فصلی از سال است که به دلیل سرمای هوا دوست داریم ببریم. داشتن فضای گرم و راحت باعث می‌شود از ماندن در فضای سبز لذت بیشتری ببریم. اگر شما نیز به آلاچیق های چوبی زمستانی علاقه دارید این مطلب و عکس های جدید آلاچیق زمستانی را از دست ندهید.

 

آالاچیق زمستانی

ساخت آلاچیق مناسب مناطق سردسیر

آلاچیق چوبی از عناصرفضای سبز هستند که در زیبایی آن نقش بسزایی دارد و انواع آن نیز توسط تکنسین ها و متخصصین طراحی سازه ی چوبی ساخته و اجرا می شود.
در میان انواع آلاچیق های چوبی آلاچیق چوبی زمستانی محبوبیت زیادی به خصوص در مناطق سرد جهان دارد. آلاچیق چوبی زمستانی با ایجاد یک فضای گرم نیاز ما را در زمیتان بطرف کرده و با درب شیشه ای ما از سرمای بیرون مصون می دارید.

آلاچیق زمستانی

همانطور که در طراحی‌های آلاچیق های خانگی و ویلایی در زمستان ذکر شد، ما می‌توانیم ایده بهتری در مورد سبک و اندازه آلاچیقی که می‌توانید در فضای سبز  یا ویلای خود داشته باشید ارائه کنیم.

به علاوه شما می‌توانید در آن جکوزی هم نصب کنید اما این کاملا به خواسته و همچینن بودجه ای که برای آلاچیق زمستانی در نظر دارید بستگی دارد.

قطعا داشتن یک الاچیق که بتوان از آن در هر فصلی بیشترین استفاده را برد به مثال یک رویا می‌ماند، مگر نه؟ این نه تنها فضای آرامش بخشی در سوز سرما فراهم می‌کند بلکه می‌تواند به بهترین فضای باغ برای برگزاری مناسبت های خاص و دور همی های دوستانه تبدیل گردد  به علاوه نصب نورپردازی و همیچنین لوازم گرمایشی مناسب  در استخرهای سرپوشیده می‌تواند نگاه‌های میهمانان و صاحبخانه را به خود معطوف کند.

آلاچیق زمستانی

آلاچیق چوبی زمستانی

آلاچیق چوبی زمستانی     

هیچ چیز را از دست نمی دهید

آلاچیق های چوبی زمستانی به گونه ای طراحی شده اند که فضای بیرون با وجود درب های شیشه ای کاملا مشخص بوده و افراد درون آلاچیق میتواند از طبیعت فضای سبز بهره مند شوند.

آلاچیق چوبی زمستانی

آلاچیق چوبی زمستانی

الاچیق چوبی زمستانی

الاچیق چوبی زمستانی

الاچیق جوبی زمستانی

الاچیق چوبی زمستانی

 

مطلب بیشتر:

الاچیق های رویایی برای روزهای سرد زمستانی

طراحی آلاچیق چوبی-تزئین الاچیق و باغ بمناسبت کریسمس در زمستان

الاچیق زمستانی- جدیدترین مدل ها با ابعاد مختلف

الاچیق زمستانی خود را با این روش ها گرم نگه دارید

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی