نمونه کارهای آلاچیق چوبی در جهان

مهندسین و معماران در شرکت ساخت آلاچیق چوبی در جهان پیشرفت را مبنای کار خود قرار داده و نمونه کارهاو آثار زیادی را خلق نموده اند. این شرکت ها با هدف ایجاد فضایی آرام و بدور از شلوغی ها به منظور ایجاد تمایز چشم گیر با فضای پر تنش بیرون با محیط داخل آلاچیق چوبی آن را طراحی و اجرا نموده اند.

آلاچیق چوبی

سقف های گوناگونی برای آلاچیق های چوبی طراحی و ساخته می شوند که عمده ی آن ها به صورت شیبدار بوده تا در زمان بارش باران هیچ گونه آبی بر روی چوب باقی نماند . عجین شدن این آلاچیق های چوبی با طبیعت و شاخ و برگ های گیاهان طبیعی ترکیبی هیجان انگیز و زیبا به وجود می آورند. طرح اولیه ی آلاچیق چوبی بسته به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد. برخی از این طرح ها که به عنوان نمونه کار می توان از آن ها الگو برداری کرد در این بخش آورده شده است.

جذابیت های وجود یک الاچیق چوبی در فضای باز می تواند شخصیت را به  حیاط خلوت شما اضافه کند ، به خصوص اگر حیاط یا باغ بزرگی داشته باشید. در این زمینه گزینه های جدید و زیادی در سراسر جهان وجود داردکه قطعا بسیاری از آن ها را ندیده اید. هر کدام از این آلاچیق های چوبی در گوشه ای از جهان ساخته شده است و هر کدام نما و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند.

برای ساخت یک آلاچیق چوبی زیبا نیازی نیست از تخیل خود استفاده کنید. شما با مشاهده ی انواع سبک های کلاسیک تا معاصر آلاچیق چوبی در جهان می توانید یکی را متناسب با نیاز خود پیدا کنید و در کمترین زمان یکی از آن ها را در گوشه ای از باغ خود داشته باشید. 

 

آلاچیق چوبی

اگر فضا به اندازه ی کافی دارید می توانید یک آلاچیق شیک و لوکس برای شب های جشن و پایکوبی خود محیا کنید. اگر به یک آلاچیق بزرگ نیاز دارید بهتر است ذهن خود را محدود به سازه های هشت ضلعی نکنید. برخی از آلاچیق ها می توانند تا 20 ضلع نیز داشته باشند.

آلاچیق

یکی از مهمترین تصمیمات در طراحی سازه چوبی انتخاب بهترین مکان برای ساخت آلاچیق باغی است. اتاق های چوبی تابستانی شما می توانند به ورودی باغ نزدیک باشند و یا در دورترین نقطه ساخته شوند تا به یک مکان خلوت دنج مبدل گردند.  

آلاچیق چوبی

سقف آلاچیق چوبی سنتی نقش مهمی در طرح کلی آن دارد. به طور کلی این سقف های چوبی هستند که طرح اصلی آلاچیق شما را تعیین می کنند پس در انتخاب آن نهایت دقت و تمرکز را داشته باشید.

آلاچیق چوبی

پرگولاها از آلاچیق بازتر هستند و در فضاهای کوچکتر بهتر می توانند نیاز شما را برطرف کنند. این طرح می تواند تلفیقی از طراحی سازه ی چوبی به سبک کلاسیک و مدرن باشد.

آلاچیق چوبی

بافت های چوب مورد استفاده در ساخت پرگولا نقش مهمی در زیبایی سازه ی شما ایفا می کند. این بافت و گره ها ظاهر چوب خام را حفظ کرده و به نوعی با طبیعت همخوانی بیشتری خواهد داشت.

آلاچیق چوبی

ذهن خلاق طراحان و معماران همواره به دنبال ساخت ایده های جدید هستند. این آلاچیق باغی با سقف گنبدی شکل می تواند با کمترین هزینه ساخته شود.

آلاچیق چوبی

رستوران ها و کافی شاپ ها همواره به دنبال خاص ترین و جدیدترین طرح ها برای ساخت آلاچیق رویایی و جلب توجه بین مشتریان هستند. نمونه ای که مشاهده می کنید یک آلاچیق چوبی ژاپنی است که در گوشه ای از خیابان نظر هر بینده ای را به خود جلب می کند.

آلاچیق چوبی

آلاچیق های چوبی همواره به سقف نیاز دارند. با کمی صبر می توان  با زیباترین گیاهان سقف ها و پوشش های گیاهی زیبایی را بر روی آن ها طراحی کرد. این پوشش های گیاهی رفته رفته جزئی از آلاچیق چوبی شما خواهند شد.

آلاچیق چوبی

در این آلاچیق چوبی همه برای استراحت در بعداظهر یک روز تعطیل محیا است. طراحی یک استخر یا جکوزی در زیر آلاچیق ایده ای هیجان انگیز خواهد بود.

آلاچیق چوبی

اگر از طرفداران سبک های مدرن، مینیمال و ساده هستید طراحان سازه های چوبی برای شما نیز مدل های ایده آل و زیبایی را آماده کرده اند. این آلاچیق ها هیچ شباهتی به آلاچق های سنتی نداشته و بیشتر شبیه به یک اتاق چوبی شده اند.

آلاچیق چوبی

همیشه نیازی نیست که آلاچیق یا پرگولای شما به صورت مستقل ساخته شوند. برخی از آن ها که به ساختمان متصل می شوند می توانند کاربردی تر بود ه و فضای کمتری را اشغال کنند. 
 

آلاچیق چوبی جدید

آلاچیق چوبی مدرن

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی جدید

آلاچیق چوبی جدید

آلاچیق چوبی


آلاچیق چوبی سورن چوب:

آلاچیق چوبی ساخته شده توسط سورن چوب از مرغوب ترین چوب ها بوده و رگه های چوبی موجود در آن کاملا زیبا و آشکار می باشد.

 

آلاچیق چوبی جدیدالاچیق چوبی جدید در تهران

نمونه کار الاچیق چوبی

نمونه ی آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی جدید

آلاچیق چوبی جدید

آلاچیق چوبی

شرکت سورن چوب با اتکا به تجارب غنی و با ارزش دارای چندین سال سابقه با کادری متخصص مجرب و کارآزموده با هدف توسعه ی فناوری های جدید در مهندسی سازه های چوبی و ارائه ی خدمات همگام با پیشرفته ترین تکنولوژی روز، توانایی طراحی، تولید و اجرای انواع آلاچیق چوبی،آلاچیق چوبی چینی، آلاچیق روی استخر، آلاچیق پشت بام، آلاچیق کنار استخر، آلاچیق کبابی، آلاچیق زمستانی... می باشد.

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی

 

مطلب بیشتر:

آلاچیق چوبی زمستانی با جدیدترین طراحی
الاچیق کباب پز- انواع مدل زیبا و کاربری

الاچیق سنتی- با ویژگی های آن آشنا شوید.

ساخت آلاچیق چوبی مربعی- آموزش گام به گام

آلاچیق / پرگولا / روف گاردن / کلبه چوبی